Seite 4 von 11 ErsteErste ... 23456 ... LetzteLetzte
Ergebnis 37 bis 48 von 132

Thema: Qualtinger, Helmut

  1. #37
    Member Avatar von zoegernitz
    Registriert seit
    12. 2001
    Ort
    Wien
    Beiträge
    776
    blödsinn, herr docteur, es heisst ja auch "duttlbär" und nicht "dudlbär"!

    und einen so schönen ausdruck wie "jenniffer" für "rasch" werden sie in ihrem komischen sprachführer sicher nicht finden.

  2. #38
    Member
    Registriert seit
    03. 2002
    Ort
    Stuttgart
    Beiträge
    50
    No, na, werd wird denn gleich so schnappen? Schad, ich hab das Wörterbuch z'haus - genauere Informationen kann ich also erst am Sonntag liefern.
    Ob Sie so lange warten können?
    Habe die Ehre,
    L.M.

  3. #39
    Member Avatar von Grover Watrous
    Registriert seit
    01. 2002
    Ort
    Wien 7
    Beiträge
    110
    eh kloa. owa wos, bittsche, is a brennada rabpidla?

    ontwurt bitte jenniffa!

    Seavas pfiatenk!

  4. #40
    Member Avatar von zoegernitz
    Registriert seit
    12. 2001
    Ort
    Wien
    Beiträge
    776
    na wos wiad des sei, hea w.? denkns amoi noch. a rapidla, wos kennt der fia a foab hom?

  5. #41
    Comandantina
    Registriert seit
    12. 2000
    Beiträge
    1.672
    Hea Dsöganids, se san a dsedgenosse gonds noch mein gusta!

  6. #42
    Member Avatar von hofbauerova
    Registriert seit
    12. 2001
    Ort
    Wien
    Beiträge
    509
    I waas ned, Heaschofdn, ob des so a guade Idee is´… waun Se in Wewa, tschuidign, in Hean Wewa, ned woa, soachane Sochn beibringan tuan. Weu waun der daun glaubd er soadad so redn, zan Beispü bein Wiaschdla in Wean. Des gehd se ned aus. Weu er varrod se, ga-ran-diad. Und de haun se o mit eahm. A Blamasch. Dans des ned, Frau Andrea, Hea Dsöganids, Hea Wodrus. Es bringd goanix, aussa an Vadruss.

    Se miassadn se hoid amoi a mit da Grammatik beschäfdign, de Biefkinesa. Es haassd amoi de Gäsegraina. Ned dea Gäsegraina. So is amoi. Hättns wos glernd, nedwoa! Sogad i.

  7. #43
    Member Avatar von Grover Watrous
    Registriert seit
    01. 2002
    Ort
    Wien 7
    Beiträge
    110
    Dere Dsöganids, host recht, i bin a Wappla. Ge, nimm mi in Schwitzkosten und gib ma a Uanreiberl, des keat ma.

  8. #44
    [Member] Avatar von Herr Cohn
    Registriert seit
    11. 2001
    Ort
    Hamburg
    Beiträge
    3.230
    Düvel ok, as ik dat man hel begriepen dä!

    (Oy, dos iz azoy a goyim-loshn vos men farshteyt gor nisht.)

  9. #45
    Comandantina
    Registriert seit
    12. 2000
    Beiträge
    1.672
    Fro Hofbaua. Se hom nadialech gaunds recht. Ma soit ihn Hean Wewa ned zfüü dsumutn. Die gfoa dass eam aufblaadlt, wauna si öffendlech össat, is nadialech do.

    Obwoi I ma ondaraseids a wieda vuaschdöön kennt, dass a si hoid. Ma miassad wissn, wiara si min reen duad. Monche san jo richdege naduadalente. Obwoi I peasönlech no kan masletika droffn hob, der in de gategorie gfoin warad.

  10. #46
    Member
    Registriert seit
    03. 2002
    Ort
    Stuttgart
    Beiträge
    50

    Wörderbuch

    So, liebe Andrea Maria,

    es ist Sonntag, und wie versprochen, habe ich zuhause im Österreichischen Wörterbuch (39. Aufl., Verlag Jugend & Volk, Wien), nachgeschaut, wie das nun ist mit diesen D.s.

    Sie haben natürlich recht, Verehrteste, "dudeln" ist "jodeln". Ansonsten aber lässt einem das unter Mitwirkung zahlreicher Fachkonsulenten (so heißt das nun einmal) erstellte Lexikon doch recht viele Freiheiten: "Duttel", "Tuttel", "Dutte", "Tutte", "Duttl" und "Tuttl". Und zu allem Überfluss steht in meiner Mutzenbacher-Ausgabe "Dutel". So.

    Wie ich nun auf Dudln komme, ist mir mittlerweile auch klar: eine Kärtner Bekannte hat mal gesagt, das Wort komme von Dudalan (Frage an die Experten da draußen: Weiß jemand mehr?). Und wenn ihr Freund vom "Gebäck" redet, dann meint er nicht Bahlsen und De Beukelaer, sondern Koffer und Taschen. So ist das halt mit manchen Konsonanten, ich kann's nicht ändern.

    Habe immer noch die Ehre,
    Le Mat

  11. #47
    Comandantina
    Registriert seit
    12. 2000
    Beiträge
    1.672
    Im Elfenbeintürmchen lässt sich trefflich über unbekannte Länder fabulieren.

  12. #48
    Member
    Registriert seit
    03. 2002
    Ort
    Stuttgart
    Beiträge
    50
    Oh, Sia Schell!

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1)

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •