Seite 80 von 80 ErsteErste ... 3070787980
Zeige Ergebnis 949 bis 951 von 951

Strang: miniaturen

Member Avatar von boschofon
    Registrierungsdatum
    11. 2001
    Postings
    504
    Zitat Zitat von maki Posting anzeigen
    ... ich bin beruhigt, dass das Flugzeug ganz sicher nicht abstürzen wird, weil der Zukunftsforscher das sonst sicher gewusst hätte, und es stürzt dann tatsächlich auch nicht ab.
    der hat ja nicht mal gewusst, dass der vogel ne stunde verspätung hat - auf solche wetten würde ich mich also nicht einlassen. ;)
    derzeit unbenutzt

Member Avatar von lehe0011
    Registrierungsdatum
    05. 2004
    Postings
    165
    "Wenn man so filmt dann bist du komplett schwarz". Tja gar nicht so einfach den Sonnenuntergang und die Moderation in einem Video unterbringen. Aber wie mir scheint hat der Assistent von Dieter dann noch einen ganz guten Kompromiss gefunden wie man beiden zusammen bringen kann. https://www.instagram.com/p/Bq4JjDSDhmO/

Member Avatar von lehe0011
    Registrierungsdatum
    05. 2004
    Postings
    165
    Guy Fletcher, auch sonst ein ganz brauchbare Tourtagebuch schreibt. Hat sich selber paparazziert und das hier aufgeschrieben:
    After check-in at JFK terminal 4 I was asked to get the statue out of its case for the TSA, an official looking chap happened to notice this, came over and said he was a huge fan and offered his congratulations. It turned out that he was in charge of air traffic control, rather stupidly, I’ve forgotten his name so if he reads this, please get in touch so I can say thank you as he ensured we were prioritised for our take-off. According to my friend Matthew who captains Virgin planes, taxi’ing at JFK can take up to 60 minutes. (by another amazing coincidence, Matthew actually captained our aircraft to JFK from Heathrow. Our taxi time was less than FIVE minutes and we jumped a queue of 30 aircraft. Yes, 30! (this was confirmed later) Our captain, Steve Skinner came up to me during the flight to say that in all the time he’s been flying, he’s never experienced such a queue jump at JFK. All the other aircraft in the queue were wondering “who the fuck is onboard VS138!” The pope?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread